21 Ocak 2013 Pazartesi

Blogumun İLk Mimi KARTANESİnden...

 kar tanesi tarafından mimlenmişim... Teşekkürederim öncelikle kar tanesi.Bu ikinci blogum ve ilk mimim.Buarada Diğer blogumu merakedenler şuradan bakabilirler http://uyduruktanprenses.blogspot.com/  bunu da dipnot olarak geçeyim.

 Şimdi gelelim MİM imize,
 
MİM -1
Şuan olsa çok sewinirim : hımm...çikolata soslu bir waffle
Şimdi orada olmak vardı: Malibu California >>>>>>>>>>>>>>>>
Nerde o eski günler: Lise yıllarım...
Neleri özlüyorum: Tabiikide gelecek kaygısı taşımayan çocukluğum....
Bugünlerde çok fazla dinledim: Laura Bragian-Self Control...80li zamanların müzikleri bir başka...Ve benim için herzaman dinlenilesi,ayrıcalıklıdır.
Şimdiki ruh halim: Biraz agrasif we değişken.

MİM-2

Karınca için şeker neyse benim için güzellik o'dur : kitap okumak tabiiki...

Şimdi ben kimi mimleyeceğim?Suan yeni bir blog olduğundan bu mimleme olayını daha sonraya bırakıyorum... :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder