15 Ocak 2013 Salı

Okudum-Giydim-Taktım-Sürdüm-Dinledim-İzledim


      Bu ikiliyi sewiyorumm...Hala okumaktayım ;))



              zımba ayrıntılı bir kot ceket...


     Zımba ve kurukafa trendini ucundan kıyısından olsada yakaladım... :)




  Alıx avien dudak parlatııcısı nar çiçeği rengi ayrıca dolgunlaştırıcı özelliği var.Alıx avien top allık ve volumelu rimel.Nemlendirici krem vaseline.Perfect Face fondoten kapatıcı(1bucuk senedir kullanıyorum hala kullanmaktayım.küçük olduguna bakkmayın,sıkılastırılmıstır.)DayCas parfüm....


     Bu şarkı beni çook eğlendiriyorrrr...........


mükemmellll.......




1 yorum:

  1. küçük mucizeler dükkanı,okumak için sırada bekliyor:)
    sayfannız çok cici ki.
    takipçinizim müsadeniz ile
    bende beklerim sayfama,arzularsanız..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil